ای کاش زمان به عقب بر میگشت ..

برای دل خودم مینویسم ...مینویسم که ارامش پیداکنم ..مینویسم که اگر ماند روزی تقدیم کنم به فرزندانم

ای کاش زمان به عقب بر میگشت ..

برای دل خودم مینویسم ...مینویسم که ارامش پیداکنم ..مینویسم که اگر ماند روزی تقدیم کنم به فرزندانم

سلام خوش آمدید

امروز

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ب.ظ

امروز چهارشنبست وبچه هاامروز بازاموزی داشتن داخل مدرسه....وااای که چقدر پسراشیرینند البته شیطونم هستنا اماحس میکنم نسبت به دخترا باپسرا بهترارتباط برقرار میکنم ....از دیروزبگم که بعدازینکه خونرو یکم تمیز کردم میخواستم برای شام املت درست کنم که محسن اومدو بهم گفت چراامروز به من محل نمیدی من گفتم من محل نمیدم؟؟یاتو؟؟؟خلاصه اینکه حس کردم حالش بهتر ازدیروزه و باهم قهرکه نبودیم امااشتی کردیم ...بهش گفتم هرکسی هرچزی بگه به من مربوط نیس که توبامن سرسنگین بشی ولی کلا خودشوزد به اون راه ...گفت من کی سروسنگین بودمو بغل و بوس و اینا...دیشب کلا خیلی حوصلم سررفته بود ولی فعلا نمیتونیم جایی بریم تاازین اوضاع یکم راحت شیم ....محسن دیشب یکم روی پروژه دانشگاش کارکرد منم یکم کارای مدرسه راانجام دادم برای تدریس....

امروز یاد دوران دانشجوییو عقدمون افتاده بودیم ...یکم حرف زدیم محسن میگفت خداییش من توی چه سختی ای ارشد قبول شدمااا ...بعدم بازم حرفای همیشگیش که برای دکترااقدام کنم برای خارج ازکشورواین حرفا اووووففففف فک کنم اخرش سراین که اون دوس داره بره و من شدیدا به اینجاوابستگی دارم باهم دیگه به کنتاکت بخوریم ...نمیدونم من که میسپارم به خدااا ....هرچی خیروصلاحمونه...برم که مامان محسن الان از پایین صدامون  میکنه برای ناهار ...

  • donya sh

نظرات (۵)

بله 
پاسخ:
sallam

جشنواره تابستانی سفرمی 

با ما همراه باشید 
www.safarme.com
  • بانوی عاشق
  • سلام خانوم معلم
    شب بخیر
    چ خوب ک دوباره می نویسی
    منم از بلاگفا ضربه خوردم،خاطرات تلخ و شیرین عقدم همه پرید
    ولی ایندفه میهن بلاگ شروع کردم
    از وب آواجون اومدم پیشت
    امیدوارم دوستایخوبی برای هم باشیم
    پاسخ:
    سلام عزیزم منم امیدوارم دوستای خوبی باشیم ....ممنون سرزدی...
  • بانوی عاشق
  • رمزتو اگه بدی لطف میکنی
    ولی من مطالبم رمزآرشیوزدم و دیگه ب کسی نمیدم ببخشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    زندگی پراز بالا و پایینه اما برای من یکم بیشتر از حد توانم بوده ...اما همچنان هستم و قوی تر از قبل میشم ...میدونم و اعتقاد دارم به ان مع العسر یسرا ....

    بایگانی
    آخرین مطالب