ای کاش زمان به عقب بر میگشت ..

برای دل خودم مینویسم ...مینویسم که ارامش پیداکنم ..مینویسم که اگر ماند روزی تقدیم کنم به فرزندانم

ای کاش زمان به عقب بر میگشت ..

برای دل خودم مینویسم ...مینویسم که ارامش پیداکنم ..مینویسم که اگر ماند روزی تقدیم کنم به فرزندانم

سلام خوش آمدید

ثابت

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

تمام دنیا هم که بروند
تمام دنیا هم که نباشند
تمام دنیا هم که مرا نخواهند
تمام دنیا هم که آوار شود بر سرم
تمام دنیا هم که دل خراب مرا خرابتر کنند

تو هستی...

آغوش تو باشد ، بوسه‌‌های تو باشد ، همین برای یک عمر زندگی‌ کافیست 



  • ۹۵/۰۵/۱۳
  • donya sh

نظرات (۵)

سلام دنیا جانم.
خوبی عزیزم؟
پستت رو خوندم همون موقع که نوشتی...
بهت تسلیت میگم خانومی...غم آخرت باشه..
بالاخره من برگشتم.
سلام. 
میتونم رمزتو داشته باشم؟
  • بهــ ــار..
  • میگما رمز نمیدین به ما؟!:-"
    در هر چیز
    می توان عشق را حس کرد
    وقتی دریا ماهی را در آغوش می گیرد،
    زمین جوانه های کوچک را می بوسد،
    و برگ های بلند ذرت، دانه دانه محبت را بغل می کنند!
    در هر چیز…
    می توان عشق را حس کرد و “خدا” را!

    چه سایت فوق العاده قشنگ و زیبایی داری

    منم به تازگی داخل بیان ثبت نام کردم ممنونت میشم به وبلاگ سر بزنی و اگه نظری یا پیشنهادی برای بهتر شدن سایتم داری بگی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    زندگی پراز بالا و پایینه اما برای من یکم بیشتر از حد توانم بوده ...اما همچنان هستم و قوی تر از قبل میشم ...میدونم و اعتقاد دارم به ان مع العسر یسرا ....

    بایگانی
    آخرین مطالب